You're Beautiful - James Blunt
同樣出自<不安於室>

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
*****ing high,
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw you face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.



You are beautiful 美麗的你 (陳綺貞 翻譯)

我的人生繽紛燦爛,我的人生繽紛燦爛
我的愛如此純真 因為我見過天使
對此 我深信不疑
她在地鐵上對我微笑 雖然身邊伴著另一個男人
但我不可為此輾轉難眠 因為我已有心理準備

你就是這麼美 你就是這麼美
你就是這麼的美 這是千真萬確
我曾在人潮擁擠之處瞥見你的臉
這令我不知所措 因為 我和你永遠無法相依
是啊 我視線被她佔據  在我們擦身而過的瞬間
她應該可以從我的神情看出  我欣喜若狂飛上雲霄
我想 我將再也見不到她 但我們共享了永恆的片刻

你就是這麼美 你就是這麼美
你就是這麼的美 這是千真萬確
我曾在人潮擁擠之處瞥見你的臉
這令我不知所措 因為 我和你永遠無法相依
你就是這麼美 你就是這麼美
你就是這麼的美 這是千真萬確
我看到了笑起來跟她一模一樣的天使
當她也想到我們應該在一起時

但 該是面對事實的時候了 我和你永遠無法相依

arrow
arrow
    全站熱搜

    閒遊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()